Toimitusehdot

Toimitusehdot

  •  HUOM. olemme lomalla 8.23.7. Tänä aikana verkkokaupassa on ilmainen toimitus kirjeille ja matkahuollon Lähellä paketeille. Tilaukset toimitetaan 24.7. alkaen.
  • Toimituskulut muodostuvat tilauksen painon mukaan. Pienin toimituskulu on 2,80 € (esimerkiksi yhdet olkaimet).
  • Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta - viiteen (2-5) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
  • Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.
  • Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
  • Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Helsingin Olkain Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
  • Toimitamme tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille).  Kaikki Helsingin Olkain Oy:n toimitukset tapahtuvat Suomen Postin ja Matkahuollon välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen Helsingin Olkain Oy:n  kanssa.
  • Saat  toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä  takuutodistuksena.
  • Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
  • Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Palautukset

  • Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme.
  • Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen posti@olkain.fi  tai puhelimitse p.09- 4171620  ennen tuotteen palauttamista. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, HELSINGIN OLKAIN OY, PUNAMULLANTIE 12 C, 01900 NURMIJÄRVI.
  • Voit palauttaa tuotteen myös myymäläämme.
  • Palautuksesta aiheutuvista kustannuksista vastaa kuluttaja. Mikäli tuote on viallinen, palautuksesta aiheutuneet kustannukset korvataan kuluttajalle.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

  • Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.